News

Poll

Favourite Upgrade Path: Fryno
View Results
10:35 AM - Thursday the 24th of April, 2008 - by dark52
In case you were still a little sceptical, today Nintendo announced a list of games due out this year, a list including "Spyro (tentative title) (Vivendi Games) October 2008" for both Wii and DS. For those Crash Bandicoot fans out there they also list a Crash game for them both as well.

Source: Nintendo
Comments
avatar
#1 Brazilian Spyro 12:14:20 24/04/2008
 Report
YAY first coment
maybe there can be some images around and we dont know
avatar
#2 Dragginwings 12:44:27 24/04/2008
 Report
Sweet, I hope they get more info soon!

...Oh, god. There's a Build-A-Bear game for Wii?! smilie
avatar
#3 Robby 14:13:10 24/04/2008
 Report
looks like there is some great games coming out
avatar
#4 Ross 14:59:35 24/04/2008
 Report
Ah. This is good. I wanted the Wii version smilie.
avatar
#5 TrueSpyroFAN 15:14:50 24/04/2008
 Report
I want the PS2 version!
avatar
#6 Rexy 16:04:45 24/04/2008
 Report
It'll be announced, don't worry. Though, I don't get why there are still more people optimistic about the Sony console versions when in the past it's generally Nintendo gamers that have been getting better deals for some reason.

Still, cue me in for the Wii version. I hope they include the Classic Controller option again smilie
avatar
#7 TrueSpyroFAN 16:13:38 24/04/2008
 Report
Hmm... *sighs*
avatar
#8 zacoda1 16:40:32 24/04/2008
 Report
Im getting the Ps3 Version...
avatar
#9 Dragon King 23:10:44 24/04/2008
 Report
im either gonna get TDH for Wii or PS2 (i think mostly PS2)

also my friend has a PS3 so im gonna ask him if we can rent itsmilie

aww man are Wii gonna kick @$$ or WHAT!(ha ha i said Wii instead of we lol smilie)
avatar
#10 Shrazer320 00:32:30 25/04/2008
 Report
Hmm, no surprise.

Quote: Dragginwings

...Oh, god. There's a Build-A-Bear game for Wii?! smilie



WTF
avatar
#11 Dragon King 00:45:19 25/04/2008
 Report
hey Shrazer320 watch your mouth please cause there ARE little kids on here you know!
avatar
#12 alexis1213 01:51:42 25/04/2008
 Report
u tell him D K (dragon king)
avatar
#13 Shrazer320 21:30:47 25/04/2008
 Report
Quote: Dragon King

hey Shrazer320 watch your mouth please cause there ARE little kids on here you know!



I believe "WTF" is three letters, and if it's not edited out by astericks ( * ), then it's fine on the site. And besides, the youngest people on this site are usually around 10 years old and even they use it. ¬.¬

Quote: alexis1213

u tell him D K (dragon king)



What I just said, and you should check my profile, MISTER. ¬.¬
avatar
#14 Dragon King 00:24:17 28/04/2008
 Report
Quote: Shrazer320

Quote: Dragon King

hey Shrazer320 watch your mouth please cause there ARE little kids on here you know!



I believe "WTF" is three letters, and if it's not edited out by astericks ( * ), then it's fine on the site. And besides, the youngest people on this site are usually around 10 years old and even they use it. ¬.¬

Quote: alexis1213

u tell him D K (dragon king)



What I just said, and you should check my profile, MISTER. ¬.¬



whatever dude.....also i dont talk to kids who mouth off at a guy like me
ssssssssssooooooooo
GO BUG SOMEONE ELSE CAUSE IM NOT INTERESTED!!!!!!!!!!! DX

This news story has been locked. No more comments can be posted.